Cu mult entuziasm am pregătit pentru voi 5 evenimente gratuite, gândite special pentru antreprenorii creativi din comunitatea noastră. Toate aceste evenimente vor avea loc online pe Zoom și pentru participare trebuie să vă înscrieți în acest formular.
Miercuri și vineri vom deschide ușile studioului virtual de înregistrare a podcast-ului Afacerea Mea Creativă și vom înregistra 2 episoade cu public! Veți putea asculta discuția needitată și veți putea pune și întrebări live într-o secțiune specială de Q&A!
Luni, marți și joi vom avea 3 evenimente frumoase pentru comunitate, în care ne cunoaștem între noi în niște sesiuni relaxate și prietenoase.
Luni 9 septembrie de la ora 9:00
Hai să ne bem cafeluța împreună! Ne vom cunoaște între noi, vom discuta despre afacerile noastre, despre provocarea #afacereameacreativa și ne vom bea împreună cafeluța (sau băutura voastră preferată). Evenimentul va fi moderat și va dura aproximativ o oră.
Marți 10 septembrie de la ora 12:00 – Bazar de Resurse Creative
Vino cu o resursă (poate fi un instrument, site sau aplicație care te-a ajutat și felul în care o folosești în afacerea ta, poate fi o persoană – un contabil, un coach, un terapeut, etc. pe care îl recomanzi, poate fi o carte pe care ai citit-o și te-a inspirat, un podcast, etc.);
Împărtășește cu noi cu o problema pe care ai vrea să o rezolvi și ia-ți resursa de care ai nevoie de la ceilalți participanți.
Miercuri 11 septembrie de la ora 10:00 – Înregistrare episod de podcast cu public – Q&A cu Andreea – Ask Me Anything
Miercuri vă invit la mine acasă să stăm la povești! Va fi o sesiune relaxată de întrebări și răspunsuri, în care mă puteți întreba orice vreți voi. Vom vorbi despre afacerea mea, proiectul AMC, planuri de viitor, provocări și reușite și orice curiozitate mai aveți despre mine și activitățile de aici de la AMC HQ.
Joi 12 septembrie de la ora 12:00 – Speed Networking
Un clasic al provocării #afacereameacreativa. Un eveniment dinamic și distractiv, în care ne cunoaștem între noi în grupuri mici, discutând subiecte de interes comun.
Dinamica acestui eveniment este următoarea: participanții vor primi o listă cu 10 subiecte legate de afacerile lor (clientul preferat, cea mai mare provocare, cea mai mare reușită, etc), iar apoi vor fi separați în “camere” a câte 2 persoane, unde vor discuta 1 la 1 cu un alt creativ un subiect din listă, timp de 5 minute.
După cele 5 minute, se va schimba automat subiectul și partenerul de conversație. Acest eveniment durează aproximativ o oră.
Vineri 13 septembrie ora 14:00 – Înregistrare episod de podcast cu public cu Mihaela Ionescu
Încheiem seria evenimentelor cu un interviu de podcast cu public despre una dintre cele mai mare provocări ale antreprenorilor creativi! Vom discuta despre Time Management și organizare în business cu Mihaela Ionescu, Self-leadership & business coach. Interviul va avea și o secțiune de Q&A cu întrebări live din public.
Participarea la aceste evenimente este liberă și gratuită, nu este condiționată de participarea la provocarea #afacereameacreativa. Singura cerință este să aveți o afacere creativă 🙂
Vă așteptăm cu drag!
Pentru orice întrebare, suntem la un e-mail distanță la hello@afacereameacreativa.ro.