Secret Santa #afacereameacreativa 2023

Secret Santa #afacereameacreativa este un schimb de cadouri între membrii comunității de antreprenori creativi. Fiecare participant va trimite și va primi un cadou, iar apoi vom deschide împreună toate cadourile într-un eveniment online pe Zoom, pe data de 13 decembrie de la ora 19:00.

Cum funcționează: 

Pasul 1: Înscrie-te la Secret Santa Afacerea Mea Creativă până duminică 3 decembrie.

Înscrierea presupune cumpărarea produsului “Secret Santa” și completarea formularului de comandă cu detalii despre tine, precum și alegerea EasyBox-ului unde ai vrea să primești pachetul.

Pentru a găsi numele și adresa Easybox-ului cel mai apropiat de tine, folosește acest link: https://sameday.ro/easybox/.

Anul acesta pentru livrarea pachetelor se va folosi exclusiv serviciul Sameday EasyBox, în așa fel încât costul de livrare să fie la fel pentru toata lumea. De asemenea, odată făcută înscrierea vei primi și un cod de reducere pentru livrările făcute prin site-ul colete-online.ro, cu care avem un parteneriat pentru acest proiect (yay!)

Pasul 2: Până pe data de 4 decembrie toți participanții vor primi un e-mail cu numele, contul de Instagram și adresa persoanei căreia îi vor pregăti un cadou secret, împreună cu descrierea pe care aceasta a lăsat-o la noi pe site.

Pasul 3: Urmează pregătirea coletelor și trimiterea lor. Fiecare participant la acest proiect va trimite un colet și va primi un colet de la un Moș Secret.

Pasul 4: Vineri 8 decembrie este ultima zi de trimitere a cadourilor, însă este de preferat să nu lași pe ultima sută. După ce trimiți cadoul, confirmă faptul că l-ai trimis printr-un e-mail la hello@afacereameacreativa.ro sau un mesaj pe pagina de Instagram @afacereameacreativa.

Pasul 5: Miercuri 13 decembrie de la ora 19:00 vom deschide împreună cadourile în cadrul unui eveniment online pe Zoom 😃 Pregătește-ți căciulița de moș, un pahar de vin fiert sau o cană de ciocolată caldă! 

Q&A și reguli pentru o bună organizare a schimbului de cadouri

Ce valoare trebuie să aibă cadourile? 

Cadourile trebuie să aibă o valoare minimă de 50 lei și maximă de cât vrei tu 🙂

Cine plătește transportul? 

Tu vei acoperi costul livrării pentru coletul pe care îl vei trimite, iar expeditorul va acoperi costul transportului pentru coletul care ajunge la tine. Fiecare participant va plăti așadar costul unei singure livrări.

Cum se vor face livrarile?

Livrările se vor face folosind serviciul Sameday Easybox. Pentru coletele livrate cu ajutorul platformei colete-online.ro, vei primi un cod de discount din prețul transportului.

Ce trebuie sa conțină pachetul?

Cadourile pot fi produse handmade create de tine, la care poți adăuga accesorii de artă și hobby sau orice alt lucru care crezi că este potrivit pentru destinatar. Voi sunteți creativii, sigur veți pregăti niște cadouri deosebite 😁

Nu uita să adaugi în pachet și o carte de vizită sau informații cu privire la tine (expeditorul cadoului), în așa fel încât odată desfăcut cadoul, destinatarul să știe de la cine a primit pachetul.

Pot să particip chiar dacă mă ocup cu servicii? 

Da, însă destinatarul trebuie să primească un cadou fizic pe care să îl poată deschide în cadrul evenimentului de pe Zoom. Poate fi un voucher pentru serviciile tale împreună cu produse handmade create de alți artiști, cât și accesorii de artă și hobby care crezi că ar fi potrivite pentru destinatar.

Pot să particip dacă nu locuiesc în România?

În acest moment, schimbul de cadouri este deschis doar pentru creativii care locuiesc în România.

Acest lucru este datorat faptului că timpul de livrare și costul transportului diferă în afara României și vrem ca toată lumea să primească pachetele înainte de întâlnirea de pe Zoom și să acopere o taxă de transport asemănătoare. Promitem să ne gândim pe viitor la evenimente la care poate participa toată lumea, indiferent de locație.

Vreau să particip, însă nu sunt disponibil/ă pe data de 13 decembrie de la ora 19:00 pentru evenimentul de pe Zoom. Mă pot înscrie? 

Da, însă trebuie să păstrezi surpriza și să desfaci cadoul doar după data de 13 decembrie.

Pot sa contactez persoana care mi-a făcut cadoul? 

După ce deschidem cadourile pe 13 decembrie în cadrul evenimentului pe Zoom, este recomandat să etichetezi persoana care ți-a trimis cadoul într-un story pe Instagram și/sau să îi scrii un mesaj prin care să îi mulțumești pentru cadou! Toți participanții pregătesc cadoul cu multă bucurie și merită cel puțin un mesaj de mulțumire ❤️

Am deschis cadoul pe care l-am primit dar nu îmi place / nu mi se potrivește. Ce pot să fac?

Proiectul Secret Santa implică elementul surpriză, și anume să nu știi de la cine vei primi pachetul. Există bineînțeles și posibilitatea să nu ți se potrivească, dar este parte din joc. Poți întotdeauna să oferi aceste produse mai departe, către cineva care le va aprecia.

Am o altă întrebare cu privire la proiectul Secret Santa. 

Scrie-mi un e-mail la hello@afacereameacreativa.ro și îți răspund cu drag!

HO HO HO! 🙂

Andreea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *